Wanted


Såg just denna film, Wanted med bla Angelina Jolie som jag älskar.

Handling: Wesley Gibson (James McAvoy) är en hypokondrisk kontorsslav vars liv är händelsefattigt och trist. Men när Wes upptäcker att hans försvunne far blivit brutalt mördad, tvingas han in i en hemlig organisation av lönnmördare som kallar sig Brödraskapet. Under den rutinerade mentorn Foxs (Angelina Jolie) ledning, förvandlas Wes Gibson till en mördarmaskin som utplånar den ena skurken efter den andra.


My thoughts: Innan jag såg den hade jag hört en hel del blandade åsikter om denna film, många gillade den inte alls. Men är man ett sånt stort Angelina Jolie fan som jag är så är det en sjävlklar film för mig att se. Jag gillar när Angelina spelar tuff action brud där det bjuds på en hel del coola action scener där hon är hur cool som helst.
Jag tycker att det var en helt ok film att se, inte den bästa action film jag sett men helt klart en sevärd film om man gillar coola fightscener blandat med mycket skjutande. Tyckte faktiskt att filmen var riktigt underhållande med högt tempo. Man får ha översikt med att filmen är lite superhjälte-aktig.


(Bild från Discshop.se)


Kommentarer
Postat av: S A N N A

Mycket bra filme xD

2009-05-11 @ 15:21:00
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0