Back on track

                                                                   Photo: Me

Är fortfarande något seg, men jetlagen börjar nog lägga sig. Håller på att dona med alla bilder och filmer som vi har tagit. Det är inte lite om man säger. Det kommer komma upp här på bloggen samt på Facebook. Bilderna på mig och syster kommer jag bara att lägga upp på Facebook, så ni som har mig där kommer kunna se dessa bilder där. Jag har ju som vana att inte lägga upp några bilder på mig och min familj på bloggen och det kommer jag hålla mig till.

Ska strax sova eftersom jag är så trött. Skönt och vara ledig denna vecka också, hade inte klarat av att gå till jobbet med denna jetlag.

Kommentarer
Postat av: Haris

:D Välkomna hem, hoppas på lite bilder snart haha :)

2009-11-06 @ 08:45:56
URL: http://theharis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0