Bilder från New York, del 2

Niagara Fallen. Detta var något av det häftigaste jag har sett i mitt liv, det går inte i ord att beskriva hur det var att se detta, det är något som man bara kan uppleva. Vi åkte tåg från New York City till Niagara Falls, det tog sin tid men det var otroligt roligt att åka tåg ändå eftersom man verkligen såg en hel del på vägen. Vårt hotell låg på den amerikanska sidan, men vi gick över till Kanadas sida också eftersom man ser fallen mycket bättre från Kanadas sida. På kvällen åt vi en urgod middag på en jättetrelig restaurang i Ontario, Kanada.

(Klicka för större)

   

   

   

   

 Två filmer som jag filmat


Kommentarer
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Åh tack gumman!:)

Hehe ja så länge man ser New Moon så!:D Det är juh den man mest längtar efter!:D:D

2009-11-12 @ 17:33:44
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Sandra B.

Vad mäktigt det måste varit att stå där!

2009-11-12 @ 22:07:28
Postat av: rebe

darling, hur går det med halsen??

i wrote to ya on myspace, but u never answer me :(



nätverket hos mormor suger så jag kommer inte in så bra på din blogg lol.

2009-11-13 @ 20:56:05
Postat av: Zelly

Rebe: Darling har svarat dig på myspace nu ;) XOXO

2009-11-14 @ 20:09:11
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0