Sjukskriven

Det känns som att jag har blivit överkörd av en traktor ett par gånger. I måndags har jag genomfört en operation på/vid halsen. Allt har gått bra och jag fick åka hem idag. Skönt att få vara hemma. Eller jag är ju hos mina föräldrar eftersom det är kaos hemma hos mig pga stambyte.

Jag känner mig så stel, kan knappt röra mig. Men det är väl så att det gör ont de första dagarna.

Jag ska nu vara sjukskriven i två veckor, jag kommer ruttna av tråkighet. Även fast man har internet, tv, filmer osv blir det i längden tråkigt. De första dagarna lär jag inte röra mig någonstans eftersom jag har så ont och är så stel i huvet. Men senare kommer jag se till att passa på att träffa mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Usch krya på dig nu gumman!

2009-11-11 @ 05:13:53
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0