Snart klara

Åh, jag var hemma hos mig tidigare idag för att kolla posten. När jag kommer in ser jag att de har börjat lägga kakel på väggarna i mitt bardum :) De var nästan färdiga med väggarna :) Snart är de klara. Och jävlar vad snyggt det är, är så nöjd med valet av färg. De ska vara klara den 4 december, vilket betyder 2 1/2 vecka till :) Vad jag längtar tills de är färdiga så att jag äntligen kan få börja inreda mitt nya hem och få det snyggt. Har fortfarande en hel del kartonger som ligger.

Jag tänkte ta en bild så att ni skulle få se hur det ser ut nu i badrummet, men killarna som håller på med stambytet var där och höll på. Kändes något pinsamt att be dem gå ut ur badrummet för att jag ska ta en bild till bloggen...haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0