Torsdag

Man blir ta mig fan deprimerad nu när det blir mörkt så fort. Klockan är 14.39 och snart är det kolsvart ute. Men mysigt dock när man kan sitta och mysa i soffan med en massa tända ljus.

Speaking om soffa och hem. På torsdag nästa vecka kan jag äntligen flytta hem till min lägenhet. Stambytet ska vara klart på torsdag om en vecka :))) ME is happy. Det har varit trevligt att bo hos mamma och pappa, men det är trevligt ett tag jag är trots allt van vid att bo själv.

Igår var en helt crazy dag på jobbet,man kände verkligen att  man levde. Igår efter jobbet hade vi en liten aktivitet med vår avdelning. Vi åt lite trevlig middag och så var vi på ett ställe och körde lite curlin. Det var faktiskt roligare än vad jag trodde att det skulle vara och mycket svårare än vad det ser ut att vara. man såg ganska så rolig ut när man gick där på isen och soppade. Men en mycket trevlig kväll var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0