:(

Jätterolig match...NOT!!! Fy satan säger jag bara. Sverige lär inte komma med till VM nästa år. Kul...NOT! Fan vad trist att de skulle förlora idag då. Hur många jäkla målchanser hade de, de stog ta mig fan ca 3 meter från målet, men nej den ville inte gå in. Zlatan var duktig i dag, blir så jäkla irriterad på att alla förväntar sig att han ska utföra mirakel varje gång. De är väl för fan 10 spelare till på planen och hur ska han göra bra ifrån sig när han spelar med ett gäng amatörer.




Ja och ni mina kära Kroater har ingenting att glädjas för heller. (Bild från EM kvalet få vi slog ut England) De har kört över oss som en stridsmaskin i år. Vi lär inte heller komma vidare till VM. Fan vilket trist VM det kommer bli för min del.


Kommentarer
Postat av: Alisa ஜ Amor Vincit Omnia - Rösta på din favorit Hem & Inredningsblogg!

Sv: Åh jätte fin citat!

2009-10-11 @ 11:34:04
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0