God morgon

 


God morgon världen. Dåligt med uppdatering, I know. Jag är fortfarande internetlös hemma. Com Hem var hemma hos mig igår och fixade det, men det funkar ändå inte. När jag väl skulle ringa Com Hem igår funkar inte hemtelefonen av någon jävla anledning, suck. Har fan inte tid med alla dessa problem. Har hur mycket som helst på jobbet att göra, men men.

Igår kom min nya soffa, åh vad den är fin. Pappa och jag ska se till att montera ihop den på lördag. På torsdag ska vi även till min gamla lägenhet, slänga det sista och städa undan det sista.

Jag jobbar denna vecka och nästa, sen är jag ledig och det bär av till New York. Kan inte fatta att det snart är dags. När vi bokade kändes det som en hel evighet tills datumet skulle komma och nu är det snart äntligen dags :)

I november kommer även min kära vän M och hälsar på från Los Angels. Hon stannar i Sverige ett par dagar. Ska hälsa på sina nära och kära och även hälsa på mig ett tag. Bokade in henne och hennes syster på vårt hotel en natt i december. Klart hon ska bo fint i huvudstaden och även hos mig någon dag :) Ska bli så roligt att träffa henne igen, nu var det så länge sedan vi sågs.


Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

himla söt du e :D

2009-10-06 @ 13:38:06
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: thaikalle

fin blogg

2009-10-06 @ 16:33:52
URL: http://thaikalle.blogg.se/
Postat av: vesna.blogg.se

ja men det är jättebra, de så de ska vara lixom :) supersuper!

2009-10-06 @ 19:40:41
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0