Ny design

Jag har suttit och pillat med en ny design till bloggen. Jag gillade min förra men har haft den så länge så det var dags att skaffa en ny, tröttnade lite på den. Men man vet aldrig jag kanske byter tillbaka till den sen. Jag håller på att försöka lära mig att göra egna designer, men det är verkligen inte det lättaste.

Denna design tycker jag är väldigt stilren och snygg. Hittade den hos Elin, som snällt nog har några designer som hon låter folk använda som inte är lika duktiga på detta med design. Tack snälla Elin :)

Kommentarer
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Rösta på din favorit Hem & Inredningsblogg

Snyggt!:D

2009-10-15 @ 12:26:34
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Sandra B.

Kul med förändring, ser jättesnyggt ut :)

2009-10-17 @ 11:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0