Söndag

Det har varit en regnig söndag. Jag kom just hem från mina föräldrar där jag har ätit middag/lunch tillsammans med dem, synd att syster var tvungen att jobba. Det är faktiskt väldigt skönt och bekvämt att ha dem på gångavstånd. Det blir faktiskt inte någon press på att jag ska över dit hela tiden som förr. Nu kan jag när jag är ledig gå över på frukost eller lunch eller middag och sen bara gå hem igen. Här om dagen när jag slutatde lite tidigare gick jag över på en kopp kaffe och sen hem igen. Nu förväntar de sig liksom inte att jag ska komma över varje helg när vi bor så nära varandra. Visst på sista tiden har vi umgåts lite väl mycket men det är för att de har hjälpt mig att fixa med en massa grejer i min nya lägenhet.

Ska strax ta ett härligt bad, måste passa på och ta långa bad nu innan stammbytet av badrummet sparkar igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0