1 September.

Jag gillar inte den nya uppdateringen som blogg.se har gjort. Först har det inte gått att logga in på flera dagar, i vanlig ordning med andra ord. När jag väl försöker att centrera min bild, blir hela texten centrerad och det vill inte jag. Inläggen blir helt muppiga hela tiden. I don´t like this at all.

Min mamma är nu hemma, kom hem i söndags och hade med sig en massa fint, får visa er sen.

1 september idag då. Helt sjukt, nu är sommaren över typ och vi kommer att gå mot mörkare tider. Jag gillar själva hösten, när öven på träden börjar falla och man kan gå ute med en kofta endast. Sen är det självklart mysigt när man kan tända ljus hemma och sitta i sofan och mysa med en film.

Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards

Håller med allt krånglar och det värsta är att de inte medelar oss om något alls! SUCK!

2009-09-01 @ 14:24:36
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards

Ja min morfar var en enastående man!



Nej, jag har bara ett eget domännamn men jag går ännu under blogg.se. För att komma infrå de köper man en webbhotell och har då en egen server hos de. Det är väldigt komplicerad, därför har jag inte lfyttat ut härifrån men jag skulle gärna göra det med tanke på all krångel.

2009-09-01 @ 15:24:49
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Sandra

Tycker precis samma med hösten, så mysig men det värsta är mörkret...att det kommer så tidigt.

2009-09-02 @ 12:34:53
URL: http://www.twitter.com/sandris81

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0