Besiktning=klart

Imorse hade jag besiktning av min gamla lägenhet. Det gick galant :) Inga kostnader för min del. Skönt. Det räcker med att jag betalar dubbla hyror i 3 månader. Denna månad är den sista jag behöver betala dubbla hyror. Thank God att man har pengar undansparande annars hade jag varit tvungen att ta lite av min resekassa. Men den behöver jag inte röra nu, perfekt.

Den 12/10 drar även stambytet av mitt badrum igång. Jag har valt kakel och det kommer att bli sååååå jäkla snyggt när det är klart. På golvet har jag valt en ljusgrå färg och så ska jag få en fondvägg i svart. Det kommer att bli så sjukt snyggt att jag kommer att vilja sova i badrummet istället...haha. Jag kommer att få betala hyra hela tiden, men får tillbaka all hyra när det är klart, perfekt. Och en bonus får jag om jag bor kvar under stambytet på ca 4500 kr, ännu mera perfekt. Jag har ju mina föräldrar boende i Farsta så jag kommer lite då och då bo hos dem. Orka gå ut och duscha i en sån där barak eller vad de nu kallar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0