Målat

I dag har jag varit i min lägenhet och målat om på balkongen. Jag är helt slut i armarna och händerna, kommer inte lyfta en målarborste på ett tag nu kan jag tala om...haha. Men fasiken vad snyggt det blev. Färgen där hade flagnat så mycket så jag ville göra lite snyggt även på den. Ska förmodligen få den inglasad och då vill jag även göra snyggt på balkongen. Har redan i huvet hur jag vill inreda även den. Ringde till Familjebostäder här om dagen för att höra mig för om det fanns möjlighet att få balkongen inglasad. De skulle återkomma till mig för de hade tydligen fått en hel del förfrågningar om inglasning. Mitt hus har precis blivit Familjebostäder, innan var det Svenska Bostäder som var värd.

Så det har jag pysslat med idag, målat om balkongen. Donat lite hemma har jag också gjort. Nästa vecka ska jag iväg och handla lite nya möbler, hoppas jag. Fick ju en vädligt generös summa av mina föräldrar till att köpa möbler för, så det ska bli trevligt att få handla nytt.

Kommentarer
Postat av: OONA

Det beror lite pü vad borsten är gjord av, om du är rädd om träskaftet eller plasten osv... sü ska du inte ha dem i alladeles för länge och inte dü de kokar. Jag hade i mina i kanske 10 minuter, sköljde och la i 5 min i bara rent kokaande vatten utan nünting i. Skaften förstördes lite, men det bryr jag mig inte sü mkt om, själva borstarna blev jätterena iaf :)

2009-09-21 @ 15:01:39
URL: http://oona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0