New books

Idag efter jobbet gick jag förbi Pocket Shop och bunkrade upp med en hel del böcker. Från och med imorgon kommer jag vara sjukskriven några veckor framöver pga privata skäl. Kommer ha lite svårt att vara ute och röra mig så då passar det super att ligga hemma och läsa en massa böcker.

Jag läser ju en hel del böcker, jag gillar att läsa olika sorters böcker, biografier är en utav favoriterna. Jag har förr sagt att jag läser böcker på dess orginal språk. Idag blev det 3 av 5 böcker på engelska.

* The long hard road out of hell, Marilyn Manson with Neil Strauss - Har hört så mycket om denna bok, har velat läsa den så länge.

* Life with my sister Madonna, skriven av Christopher Ciccone - Madonna blev ju inte så glad över denna bok och jag kan inte låta bli att inte läsa den

* Dreams from my father, Barack Obama - På svenska heter den, Min far hade en dröm, men jag vill såklart läsa den på engelska.

* Hårdaste mannen i showbiz, Ron Jeremy - Jag kunde helt enkelt inte låta bli

* Mord.net,  Buthler & Öhrlund - Blev tipsad av två kollegor, Bok nr två i denna serie är tydligen den bästa bok de båda ever har läst.

Självklart kommer jag att skriva om varje bok när jag har läst ut den.









Kommentarer
Postat av: rebe

sweet, i must borrow these later

2009-09-03 @ 00:00:29
Postat av: eMMa

Marilyn Mansons bok är sjuk... men på nått konstigt sätt itnressant :) Vet att vi har samma smak där så den kommer du gilla :) Ron Jeremy började jag läsa på semestern men tröttna efter halva boken... ska bli roligt och höra vad du tyckte om den sen!! :) puss puss

2009-09-03 @ 15:21:38
URL: http://emmaeklund.blogg.se/
Postat av: Zelly

Rebe: Of course you will :)



Emma: Syrran läser just nu Marilyns bok, hon säger också att den är något störd, men det ska bli spännande att läsa den. Skriver ner här sen vad jag tycker.

2009-09-03 @ 19:55:35
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Haris

Vill så gärna läsa den boken som Madonnas bror har skrivit om henne :D



Konserten som jag skall på är Hari Mata Hari nu under september. KANSKE BSB vid Hovet under December :D :D :D Fast det är ett kanske. Enligt en bekant så kommer BRENA tillbaka hit under November :D :D :D KRAM!!!!

2009-09-03 @ 22:09:10
URL: http://theharis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0