Texten = min

Skam den som ger sig säger jag bara. Idag var jag ute och gick en liten sväng, första dagen på ett par dagar. Så skönt att komma ut. Gick med mamma och syster till Farsta Centrum. Åh, vad jag älskar att bo här :) Anyways, i centrum finns en jättefin inredningsbutik, den är något liten men de har så mycket fint där. Jag såg för ett par dagar sedan att de har väggord, något jag skrev om häromdagen.

Jag frågade tjejen som jobbade där om det via dem går att beställa egen designade ord. Och jäklar det går det!! Vad glad jag blev, jag kommer få mitt väggord med James Dean just så som jag vill ha det :))) Hon tipsade mig om deras hemsida My First Room, som jag totalt har missat. Så nu ska här beställas väggord.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej va roligt!! Tur du stötte på den butiken :)

2009-09-09 @ 13:00:08
URL: http://www.twitter.com/sandris81

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0