Tisdag

Hellow world. Sitter här framför Ellen show, hon är ju så rolig. Senare idag får jag besök av min vän Emma. Nu har vi inte setts på ett tag, så det ska bli trevligt att hon kommer över. Hon ska få se min nya lägenhet även fast det är långt ifrån klart.

Imorrn harjag varit sjukskriven en vecka och en vecka sedan min operation. Jag känner mig bättre och bättre för varje dag men inte helt ok än. Har fortfarande ont med jämna mellanrum, värst är när jag ska sova om kvällarna, jag kan bara ligga på rygg för tillfället och inget annat. Jag hatar att sova i den ställningen, men vad ska man göra. Det är tänkt att ja ska börja jobba igen 21 september. Tills dess är jag säker på att jag kommer att må mycket bättre.

Jag kom att tänka på en sak igår, jag är så tacksam att jag har ett jobb som jag älskar och trivs med. Att jag har jobb överhuvudtaget. Jag skulle bli galen om jag inte jobbade. Jag skulle bli så jäkla uttråkad av att bara sitta hemma. Nu är jag ju sjukskriven så jag har inget val. Men om det hade varit så att jag saknade ett jobb eller rätt av vägrade att jobba, I would shoot myself in the head. Jag förstår verkligen inte folk som sitter hemma hela dagarna och vägrar jobba. Hur orkar de med dagarna? Hur orkar de leva av andra människor? Blir de inte uttråkade? I don´t get it.

Kommentarer
Postat av: Chris

hej vännen!

Skickar många krya på dig-kramar och hoppas allt gått bra för dig!

Har du och Emma bokat BSB förresten? har gömt fråga. Jag gav biljett till Fia i födelsedagspresent så vi har ståplatser.. hoppas vi kan gå allihopa :)



Sköt om dig och kul med så många boktips från dig

//C

Postat av: Sandra

Så bra du mår bättre o bättre, då är det som det ska :) Usch ja på ryggen är ingen skön ställning att sova i :/ Krya på dej <3

2009-09-09 @ 12:58:34
URL: http://www.twitter.com/sandris81

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0