Besök från Götet

Idag kom min mammas kusin med familj och hälsade på i Stockholm. De bor i vanliga fall i Göteborg. Mammas kusin från Kroatien som är bror till mammas kusin i Götet är på besök i Sverige så de följde också med då de så gärna vill se Stockholm.

De har säkert en trevlig kväll hos mina föräldrar. Men med tanke på vad som hände mellan mig och pappa igår vägrar jag sätta min fot hos dem.
Jag sa till mamma att de får förklara bäst de vill vart jag är. Jag har sagt till mamma att hon jättegärna får komma över med dem till mig imorgon, men pappa sätter inte sin fot här. 

Det låter säkert tufft, men jag är otroligt sårad över vad han sa till mig och kommer inte att förlåta honom i första taget. Mamma bönade att jag skulle komma över, jag behöver inte prata med pappa. Men hallå hur ska man kunna göra det, det går inte att undvika karln och nu när de har gäster. Det kommer jag inte att göra.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0