Resumé av året som gick, 2009

Mitt 2009 månad för månad.


Januari:
* Nedskärningar på jobbet 
* Får reda på att Madonna kommer till Sverige
* Heath Ledger dör 22 januari
* Pappa fyller år


Februari:

* Viktoria & Daniel förlovar sig
* Oscarsgalan, Heath Ledger vinner
* Hade en känslosam månad
* Biljetter till Madonna köps


Mars:

* 31 mars opererar pappa handen
* Earth Hour
* Får reda på att Lepa Brena kommer till Stockholm
* Britney inleder sin turne i New Orleans


April:

* Klart att Britney kommer till Sverige
* En sista fika med Rebe innan hon åker till Ibiza
* Köper biljett till Pink
* Lepa Brena konsert
* Mamma fyller år
* In lagd på Karolinska 4 dagar för kontroll
* Jobbar extra en hel del
* Köper biljett till Anasacia
* Firar påsk med familjen
 

Maj:

* Jobbar extra en hel del
* Chefen beviljar semester till New York
* Köper Britney biljett
 

Juni:

* Värmebölja i Sverige
* 25/6 Michael Jackson dör
* Ansöker om visum till USA och blir beviljade
* Syster och jag bokar flyg till New York, 23/10-2/11
* Ser Anastacia på Annexet
* Jag & Marilyn fyller år
 

Juli:

* Får reda på att jag har fått en ny lägenhet och är överlycklig 
* Börjar packa ner mitt hem
* Två veckors semester
* Britney i Globen
* Jobbar extra en hel del
 

Augusti:

* Flyttar till min nya lägenhet
* Målar om hemma
* Ser Madonna i Helsingfors
* Ser Lady Gaga på Gröna Lund
 

September

* Handlar nya möbler 
* Bokar hotell i New York
* 14 september dör Patrick Swayze
* Opereras
 

Oktober:

* New York
* Säljer min biljett till Pink
* Stambyte av badrum börjar
 

November:
* Hemma från New York
* Ny uniform på jobbet och upptäcker att jag gått ner i vikt en hel del.
* Back to work 22/11
* New Moon har äntligen premiär och jag har redan hunnit se den 4 gånger
* Opereras igen
* Systers fest
 

December:
* Flyttar hem efter stambytet
* BSB på Hovet
* Syster fyller år
* Bott i Sverige i 23 år
* Massa prover på Karolinska
* Skaffar äntligen en Iphone och lyckan är enorm
* Snön kommer
* 20/12 Brittany Murphy dör
* Firar jul med familjen
* 2009 slutar med katastrof då jag och pappa ryker ihop ordentligt.

Under året läser jag en massa böcker och ser en massa filmer. 


Kommentarer
Postat av: Haris

Hej Zelly (jag hoppas att jag inte har skrivit detta tidigare annars är jag bara pinsamm). Jag ville bara önska dig en god fortsättning på det nya året :D Wooo 2095 here we come hehe :D

2010-01-02 @ 23:09:06
URL: http://theharis.blogg.se/
Postat av: Sophia

Hey babe! Duu.... Heath dog 2008! inte 2009... He WAS my fave and I'm sure.. =) Puss

2010-01-03 @ 05:34:14
URL: http://sophiad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0