Sams igen

                                         

Jepp, pappa och jag är sams igen och det känns faktiskt jätteskönt. Jag älskar ju såklart den där filuren hur wrong ute han än var här om dagen. Jag är dock förvånad över att vi blev sams så fort, glad så klart men förvånad. Förr i tiden när vi har bråkat och tjafsat så har det alltid tagit 1-2 månader att bli sams så att vi löste det här på två dagar var ett stort framsteg och väldigt bra jobbat av oss båda.

Båda har bett om ursäkt och pratat igenom och lovat att vi nästa gång inte ska bli så hetsiga som vi kan bli. När vi väl blir hetsiga det är då det eskalerar till världens bråk och det slutar med att vi båda säger saker som vi ångrar.

Älskar dig min kära pappsen


Kommentarer
Postat av: eMMa

Vad skönt gumman!!! :) Och bullarna var förresten jättegoda!!! Det var bara den yttre slingan som var lite hård, resten var ju gudomlig! hihi Länge leve micron! puss

2010-01-03 @ 20:46:01
URL: http://emmaeklund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men gud så skönt gumman!!! <3

2010-01-04 @ 14:26:31
Postat av: Zelly

Sandra: Tack gumman, känns jättebra <3

2010-01-04 @ 20:57:43
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0