Sleepy

Kan någon stava till TRÖTT. Jag kan nog inte i ord beskriva hur trött jag är idag. Jag har huvudvärk och jag vet att det denna gång inte är migrän utan det är för att jag är så trött och knappt har sovit inatt.

Jag började jobba 08.00 idag. Jag la mig i sängen 22.00, låg och läste liten stund. När jag sen skulle sova gick det för livet i mig inte att somna, jag lyssnade en stund på min Ipod eftersom jag brukar somna till musik. Inte det funkade heller, jag låg och vred och vände på mig. Ena stunden tyckte jag att det var varmt sen blev det för kallt. Så där höll jag på...suck.

När klockan var 01.00 var jag sov jag fortfarande inte. Jag höll på att somna in men då hör jag hur en granne tittar på TV hur jävla högt som helst. Jag har verkligen inga klagomål i min nya lägenhet eller grannarna. Jag älskar lägenheten och trivs som fisken i vattnet. Grannarna hör man inte ens, men i natt vet jag inte vad det var som hände. Det slutade med att jag låg och irriterrade mig på ljudet av deras tv eller vad det nu var. Till slut gick jag ut och la mig på soffan i vardagsrummet. Jag har verkligen världens skönaste soffa, har sovit på den förr då syster har sovit över. men i natt gick det bara inte. Somnade till lite för att vakna och titta på klockan...suck.

Jag vill bara hem och lägga mig och sova kan jag tala om. Det här kommer att bli en kämpig dag med andra ord, vi jobbar inte halvdag men jag är ledig imorgon.


Kommentarer
Postat av: rebe

va skönt att höra att du är trött, för me is sleepy as hell kunde inte sov inatt, ska vi skippa bio idag?

2010-01-05 @ 11:32:07
Postat av: Zelly

Rebe: Dear jag är så trött så jag tror att jag börjar grina snart hahah.

2010-01-05 @ 13:59:06
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0